همزمان با آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و در سالروز  ورود تاریخی رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان پایگاه های تابعه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد .

در این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام روح بخش قرآن کریم و پخش سرود پر افتخار جمهوری اسلامی ، سرهنگ پاسدار فریبرز خزائی ، فرماندهی این مرکز طی سخنانی با تبریک سالروز ورود تاریخی رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و ایام الله دهه مبارک فجر و با گرامی داشت یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی گفت: چند عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و امتداد آن تا امروز تأثیر بسیار زیادی داشتند. محوری ترین عامل پیروزی انقلاب، نقش بی بدیل رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) بود که با تفکر دینی، انقلاب را به پیش بردند.

سرهنگ فریبرز خزایی ادامه داد: دومین نکته مهم در پیروزی انقلاب حضور و همراهی مردم در صحنه بود و عامل سوم نیز حرکت بر مبنای ارزش های الهی و دینی بود. این 3 عامل امروز نیز همچنان نقش اساسی را در کشورمان دارند و در آینده نیز همچنان باعث سرافرازی انقلاب اسلامی خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز تبعیت از رهبری همچنان رمز اساسی پیروزی کشورمان است، افزود: امروز تمام تلاش دشمنان این است که در باورهای مردم خلل ایجاد کنند، اما 3 عامل رهبری، حضور مردم و دین مداری مانع تحقق خواسته های آنان می شود.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از صحبت های خود، حضور در انتخابات را وظیفه ای دینی و ملی دانست و گفت: باید سعی کنیم با حضور حداکثری در انتخابات، دشمنان و بیگانگان را دلسرد کنیم.

خزایی در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، دو رکن بسیار مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید با حضور حداکثری در انتخابات این 2 مجلس، این دو رکن را تقویت کرد و ان شاءالله شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو خواهیم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,